Dejte si pozor na O2 a jejich SMS nabízející Smart roaming

Během víkendu jsem byl v Maďarsku. Na soukromý telefon mi od O2 dorazila zpráva, abych si aktivoval Smart roaming a využil 30 příchozích minut zdarma. Pro změnu stačilo poslat SMS. Bohužel až poté se dozvíte, že volání je o něco dražší a textovky stojí dokonce třikrát víc než s Eurotarifem.

Teď doma na webu pátrám, jak Smart roaming zrušit, ještě jednou ho porovnávám, jestli opravdu není v něčem výhodnější než Eurotarif. A nacházím zajímavou informaci. Třicet příchozích minut zdarma je možné využít jen při roamingu v těchto zemích: Chorvatsko, Slovensko, Bulharsko, Itálie, Španělsko, Francie, Řecko, Kypr, Malta, Tunisko, Turecko, Egypt, Thajsko, Malajsie. Vidíte tam někde Maďarsko?

Infolinka mi potvrdila, že Maďarsko do zemí, kde se Smart roaming vyplatí, opravdu nepatří. Proč mi ale O2 takovou zprávu do Maďarska poslal, nedokázala vysvětlit. Takže pozor, raději nevěřte bez kontroly ničemu, co vám operátor pošle. Tohle bych asi nevyreklamoval.

Protože jsem byl v Györu, celkem blízko hranic se Slovenskem, napadlo mě, jestli se mobil na chvilku nepřehlásil do slovenské sítě. Bylo by ale zvláštní, kdyby místo silných lokálních vysílačů sáhl až za hranice. V takovém případě bych navíc jako první dostal známou SMS Vítejte na Slovensku, a ta nedorazila.
Posted in Uncategorized
3 comments on “Dejte si pozor na O2 a jejich SMS nabízející Smart roaming
  1. veronika says:

    Od o2 chodí různé SMS. Nedávno dorazila zpráva: máte volání zdarma do sítě o2. A dokonce to bylo na celý týden. Jelikož se mi to nezdálo, tak jsem to ověřila na kontaktní lince a byla to kupodivu pravda. Ovšem důvod proč jsem tento "dárek" dostala nikdo neznal. Ale bylo to příjemné překvapení :)

  2. gerbill says:

    Tomu se rika normalni wojeb, ja teda taky telefonuju s O2, ale lezou mi krkem, hrozne…

  3. Helena says:

    Smart roaming je naprosta zlodejina, trefne nazvana od o2 smart protoze pekne prevezli zakaznika, pod lakavou nabidkou 30 minut prichozich hovoru zdarma, se ukryva zvednuti ceny za odeslanou sms ze 3 korun na 10 a pokud pretahnete 30 minut prichoziho hovoru kazda dalsi minuta stoji 10 korun misto 6 s beznym eurotarifem. Smart roaming se da zrusit pouze prechodem zpet na eurotarif ktery aktivujete zaslanim sms EUROTARIF na 999111. Smart roaming se vyplati maximalne na vikendove opusteni republiky s tim ze zavolate rodine ze jste dojeli v poradku. :)

Leave a comment